Als Office manager ben jij het aanspreekpunt voor alles wat met onze werkomgeving te maken heeft. Jij zorgt voor een fijne, georganiseerde kantooromgeving, waar medewerkers en bezoekers zich welkom voelen. Daarnaast ondersteun je op administratief en facilitair gebied, zodat alles soepel verloopt.
We zoeken een enthousiaste en proactieve Office manager die houdt van regelen, organiseren en ontzorgen. Je voelt je thuis in een rol waarin je verschillende taken combineert en vindt het leuk om collega’s en bezoekers te helpen.
Wij zijn impactmakers. Een frisse wind die duurzame impact teweegbrengt. Met meer dan 30 enthousiaste professionals werken we met passie voor grote klanten in verschillende sectoren. Ons team is ambitieus en ondernemend. We helpen onze klanten niet alleen met duurzame strategieën, maar zetten theorie ook daadwerkelijk om in concrete actie. Wij combineren topniveau expertise met een informele, klantgerichte aanpak die zorgt voor langdurige relaties.
Stuur je cv en motivatiebrief (max. 300 woorden) naar info@2BHonest.nl, waarin je ons vertelt waarom je bij 2BHonest wil werken en waarom jij de Office manager bent die wij zoeken. Sollicitatiegesprekken vinden plaats tussen 24 februari en 7 maart.