Als Financieel administratief medewerker zorg jij ervoor dat onze financiële en personeelsadministratie piekfijn in orde is. Je bewaakt het overzicht van alle administratieve processen en bent verantwoordelijk voor een correcte verwerking van contracten en salarisgegevens. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor administratieve wijzigingen en waak je ervoor dat alles in lijn is met de actuele wet- en regelgeving.
We zoeken een nauwkeurige en proactieve collega die graag in de cijfers duikt én plezier haalt uit het ondersteunen van HR-taken. Je werkt zelfstandig, signaleert knelpunten en vindt het leuk om oplossingen te bedenken.
Wij zijn impactmakers. Een frisse wind die duurzame impact teweegbrengt. Met meer dan 30 enthousiaste professionals werken we met passie voor grote klanten in verschillende sectoren. Ons team is ambitieus en ondernemend. We helpen onze klanten niet alleen met duurzame strategieën, maar zetten theorie ook daadwerkelijk om in concrete actie. Wij combineren topniveau expertise met een informele, klantgerichte aanpak die zorgt voor langdurige relaties.
Stuur je cv en motivatiebrief (max. 300 woorden) naar info@2BHonest.nl, waarin je ons vertelt waarom je bij 2BHonest wil werken en waarom jij de Financieel administratief medewerker bent die wij zoeken. Sollicitatiegesprekken vinden plaats tussen 24 februari en 7 maart.